Хитър Петър имал кумец.

Веднъж кумецът отишъл у кума си на гости. Сложили да го гостят. Той прибързал и почнал пръв. Набол на вилицата къс месо и го налапал наведнъж.

Гозбата била още вряла. Като се опарил, кумецът започнал да сърба, да мига и да гледа нагоре. За да не познаят, че се е опарил, като мигал и гледал нагоре, попитал:

- Куме, от къде сте секли гредите на тая къща?

- От "Лаком-дол", кумец - отговорил Хитър Петър и смигнал на другите.

вторник, 8 януари 2013 г.

Пълнена франзела


        Това е другата вкусотия, която ми беше щукнала, че искам да предложа на гостите за моят рожден ден. Сигурно съм го видяла някъде, но идеята беше много добра според мен и тези, които  я опитаха ;) Ето и рецептата:

1 бр франзела
3 бр кренвирши
100 гр майонеза
100 гр кашкавал
кисели краставички
магданоз
маслини

Франзелата се разрязва по дължина и вътрешността или се изважда или се натиска да се образува улей.

В купа се омесват: настърганите кренвирши (много ми се смяха,че съм стъргала кренвирши), майонезата, настърганият кашкавал, нарязаните на дребно краставички, маслини и магданоз.

Сместа се слага в направеният улей

Франзелата се увива с прозрачно фолио и се оставя в хладилника да стегне.

Нарязва се и се поднася като хапки.

Източник

Няма коментари:

Публикуване на коментар